Aansluiting

U wilt als verbruiker een nieuwe aansluiting of wilt u uw bestaande aansluitingwijzigen (verzwaren, verplaatsen of verwijderen)?


Dat kan! Alle aanvragen kunt u indienen via www.mijnaansluiting.nl. U krijgt hierna vrijblijvend tot de acceptatie een offerte toegezonden. 

 

Dit geldt voor aanvragen elektriciteit, gas, drinkwater op het net van de drinkwaterleidingbeheerder en een aansluiting op het datanet. 

 

Bekijk ook de video over aansluitingen

Wijziging van uw aansluiting

Wilt u graag de meterkast op een andere locatie in uw woning of bedrijfspand? Dan vraagt u een wijziging van uw aansluiting.

 

Bouw aansluiting

Gaat u ergens bouwen? En moet deze tijdelijke aansluiting in een later stadium worden omgezet in een permanente aansluiting? Vraagt u dan een bouwaansluiting aan.

 

Verwijderen van uw aansluiting

Bent u van plan om uw woning of bedrijfspand te slopen? Neem dan contact op met uw netbeheerder. Voor elektriciteit en gas is dat Enduris. Voor verwijdering van uw aansluitingen op het drinkwaternet en op het datanet kunt u direct met het Front Office van DELTA Infra contact opnemen.


Let op!
 Voor uw aansluiting kan worden gerealiseerd dient uw aansluiting te voldoen aan de gestelde normen. Hierover kunt u meer informatie terugvinden via Vraag en antwoord en www.mijnaansluiting.nl. 

Wilt u liever telefonisch contact voor (technische) vragen? Neem dan contact op via 0113-741100. Of stuur een e-mail naar info@DNWG.nl

 

Grootverbruiker?

Voor informatie over het aansluiten, verzwaren, verplaatsen of verwijderen van een grootverbruiksaansluiting kijkt u op de website van uw regionale netbeheerder. Voor elektriciteit en gas is dit Enduris.

 

Grootverbruik elektriciteit: > 3 x 80 Ampère

Grootverbruik gas: > 40 m3/h gas (≥G40)

Heeft u een storing, vraag, opmerking of klacht?