Watermeter

Heeft u nog een oude watermeter? Dan kan het zo zijn dat u hierover binnenkort een brief van DELTA Netwerkgroep ontvangt over het vervangen van de oude watermeter. Zo kunnen wij uw waterverbruik ook in de toekomst nauwkeurig blijven meten. Dit kost u niets. Omdat de monteur voor het wisselen van de watermeter bij u binnen moet zijn, willen wij met u daarvoor graag een tijdstip afspreken.

 

Heeft u een brief ontvangen maar kunt u op het voorgestelde tijdstip niet?

In de brief heeft DELTA Netwerkgroep u een voorstel voor een afspraak gedaan. Kunt u op dit tijdstip niet? Maak dan een nieuwe afspraak via www.dnwgmeters.nl en log in met de gebruikersnaam en het wachtwoord die u in de brief vindt.

 

Uw afspraak telefonisch verzetten?

Dan kunt u het Front Office van DELTA Netwerkgroep op werkdagen tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 0113 74 1100. 

 

Werkzaamheden

De werkzaamheden nemen, onvoorziene omstandigheden daargelaten, ongeveer 20 minuten in beslag. Wilt u er voor zorgen dat de plaats van de watermeter voor de monteur goed bereikbaar is?

 

Contact

Heeft u vragen over het wisselen van de watermeter? Neem dan tijdens kantooruren contact op met het Front Office van DELTA Netwerkgroep op telefoonnummer 0113 74 1100.

Heeft u een storing, vraag, opmerking of klacht?