Vraag en antwoord

Ik heb een vraag over ...

Ik heb een vraag over ...

  • Water

    • Waar kan ik mijn waterstoring melden?

      Check eerst of uw waterstoring al bij ons bekend is:

      www.waterstoring.nl

       

      Staat uw storing niet in het overzicht, heeft u geen beschikking over internet of heeft u een andere vraag?


      Bel dan met Evides Waterbedrijf:

      0900 0787

    • Waar kan ik terecht met een vragen over brandkranen?

      Brandkraan aanvragen

      Vraag bij DELTA Infra een brandkraan aan door een e-mail met tekening (google earth, bouwtekening, plantekening e.d.) te sturen naar info AT DNWG DOT nl

      • Een klantadviseur van DELTA Infra neemt contact met u op om een intakeformulier door te nemen
      • Dit formulier wordt vervolgens verstuurd naar de werkvoorbereiding
      • Binnen 6 weken wordt een offerte toegestuurd

      Tijdelijk gebruik maken van een brandkraan

      U kunt tijdelijk gebruik maken van een brandkraan bij bijvoorbeeld een ijsbaan, of groot evenement. Stuur de aanvraag per e-mail naar info AT DNWG DOT nl

      • U ontvangt een offerte
      • Vul de offerte in en stuur deze retour
      • Binnen enkele dagen wordt er een opzetstuk geplaatst
    • Ik heb een waterleiding geraakt tijdens graafwerkzaamheden. Waar kan ik terecht?

      Neem contact op met het Front Office van DELTA Netwerkgroep, bereikbaar tijdens kantooruren op telefoonnummer 0113 74 1100.

       

      Zij zorgen voor het inplannen van een monteur die de schade komt repareren. 

    • Ik wil graag mijn afspraak verzetten voor de watermeterwissel.

      Schikt de genoemde datum u niet? Maakt u dan een nieuwe afspraak via www.dnwgmeters.nl. Log in met uw gebruikersnaam en wachtwoord zoals deze in de afspraakbrief staan vermeld.

       

      Voor het verzetten van uw afspraak kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen (0113 74 1100).

    • Waarom moet er een nieuwe watermeter geplaatst worden?

      Het is noodzakelijk om watermeters na verloop van een aantal jaren te vervangen om het waterverbruik
      nauwkeurig te kunnen blijven meten zodat u een correcte waternota blijft ontvangen. Het aantal jaren waarna een watermeter moet worden gewisseld, is vastgelegd in de landelijke Regeling Kwaliteitsborging Watermeters (RKW), die voor alle Nederlandse waterbedrijven van kracht is en die deel uitmaakt van
      onze certificering.

    • Is de watermeter ook slim/hoef ik dan geen meterstanden door te geven?

      Nee de watermeter is niet slim. De meterstanden moet u blijven doorgeven.

Heeft u een storing, vraag, opmerking of klacht?