Hoe gaat DNWG om met het coronavirus? Meer informatie

Storingen en contact

Storingen

  • Voor het melden van storingen kunt u DNWG Warmte 24 uur per dag bereiken via het telefoonnummer 0113 – 74 11 00.

 

Heeft u vragen?

  • Ons Front Office is op werkdagen bereikbaar van 08.30 – 17.00 uur via 0113 – 74 11 00. Mailen kan ook naar info AT dnwg DOT nl

 

Heeft u een klacht?

  • Heeft u een klacht over onze diensten?, dan vernemen wij dat graag van u, zodat wij het in goed overleg kunnen oplossen.  

Historie storingen

In de wijk Ouverture zijn enkele honderden warmtepompen opgesteld in de huizen. Daarnaast zijn er ook twee appartementen complexen en een school die gebruik maken van een centrale voorziening. Al deze installaties worden gevoed vanuit een centraal punt waar het kloppend hart voor de hele wijk zit en de installatie wordt aangestuurd. Storingen worden geregistreerd op de afzonderlijke adressen. Daarnaast is het ook mogelijk dat er een storing ontstaan in het gehele systeem waar de hele wijk last van heeft. Dat laatste komt maar sporadisch voor.

  • Aantal gemelde storingen 2019: 108
  • Aantal gemelde storingen 2018: 157

Adres

  • DNWG Warmte is gevestigd aan de Anthony Fokkerstraat 8, 4462 ET Goes en aan het Stationspark 28, 4462 DZ Goes. Onze klantenservice (Front Office) bevindt zich aan het Stationspark 28.
  • Postbus 399, 4460 AT Goes

 

Overig

KvKnummer 58340912

Bankrekeningnummer NL95RABO0307173968

BTW nummer NL852994783B01

Heeft u een storing, vraag, opmerking of klacht?